Logga in Ny användare?

  • Vattengympa Morgonpass

    Vattengympan är ett bra komplement till all slags landträning. Mycket bra rörlighets- och konditionsträning. Passet varar 45 min. Vattendjupet är 130 cm,

    Boka direkt

    2020-06-04 06:15 45min 7 Logga in
    2020-06-11 06:15 45min 8 Logga in
  • Fyspass

    Fyspass: Högintensiv stationsträning där varje instruktör sätter upp sina stationer för att sätta egen touch på passet. Grupperna är mindre för att kunna ge mera personlig kontakt/träning.

    Boka direkt

    2020-06-04 18:00 60min 6 Logga in
    2020-06-08 17:30 60min 7 Logga in
    2020-06-11 17:30 60min 7 Logga in
    2020-06-13 09:30 45min 8 Logga in
  • Vattengympa

    Vattengympan är ett bra komplement till all slags landträning. Mycket bra rörlighets- och konditionsträning. Passet varar 45 min. Vattendjupet på måndagar är 128 cm, på torsdagar är det 133 cm och på lördagar är det 130 cm.

    Boka direkt

    2020-06-04 18:00 45min 3 Logga in
    2020-06-15 18:00 45min 8 Logga in
    2020-06-22 18:00 45min 11 Logga in
  • Core-Intervall

    Core är träning för mage och rygg för att öka stabiliteten i bål och ryggmuskler. Tabata är intensiv intervallträning. Avslutas med 10 min stretching. Vid fint väder, körs ute!

    Boka direkt

    2020-06-08 18:30 60min 7 Logga in
    2020-06-16 17:30 60min 11 Logga in
  • AfroDance

    AfroDance: är en jordnära effektiv träningsform, du tränar din kondition, ökar din rörlighet framför allt i rygg och bäcken. Vi stampar skakar och släpper loss i den taktfasta musiken.

    Boka direkt

    2020-06-09 17:30 60min 9 Logga in
  • Yin Yoga

    Yin Yoga: En blandning av Hatha Yoga, kinesisk medicin och buddhistisk meditation. Bra vid stelhet, trötthet, stress och värk. Även kanon komplement till all annan muskelbaserad träning.

    Boka direkt

    2020-06-09 18:45 60min 0 Fullt
    2020-06-16 18:45 60min 7 Logga in