Logga in Ny användare?

  • Logga in

    Lämna föreningsuppgifter 2020

    • Period: 25 februari 2020 - 31 december 2020

    Det första du ska göra är att registrera ett föreningskonto. Med detta föreningskonto kan ni uppdatera era uppgifter i föreningsregistret och inom en snar framtid kunna ansöka om föreningsbidrag. Med detta föreningskonto kan ni också boka tider i våra sporthallar.  

     Viktigt att ni använder samma mejladress:
    - när ni registrerar ert föreningskonto.
    - när ni fyller i nedanstående formulär
    - när ni publicerar e-postadressen på er hemsida.

    Registrera ett föreningskonto:
    Klicka här en steg för steg guide eller följ dom 3 stegen under:

    1. Klicka på ”Ny användare” längst upp i högra hörnet
    2. Välj kontotyp ”Förening” och fyll i uppgifterna; (OBS! För att koppla ihop er förening med kommunens föreningsregister så är det viktigt att Ni anger korrekt organisationsnummer och mejladress vid registreringen.) Ett bekräftelsemejl skickas till den mejladress som Ni angett i registreringen, klicka på det mejlet för att aktivera ert konto.
    3. Gå till Ovanåkers hemsida. Tryck på "Logga in eller Visa" och fyll i uppgifterna i webbformuläret.


    Lämna uppgifter om föreningen till kommunens handläggare

    Uppgifterna i nedanstående formulär som har hjälptexten "Uppgifter i publikt föreningsregister" kommer publiceras i föreningsregistret på Ovanåkers kommuns hemsida. Övriga uppgifter efterfrågas för att Ovanåkers kommun ska kunna kommunicera med er om föreningsbidrag, bokningar och övrig administration.


    Sista ansökningsdatum: 2020-12-31